Jan en Marc op reis

Thailand

Beetje in vorm blijven

Reacties

Reacties

Frank

Vechten tegen de bierkaai!

Arjen

Supervet Jan!! Ik heb al jullie verhalen weer tot me genomen en had er graag bij willen zijn. Erg leuk om jullie goed geschreven verhalen te lezen en ook mooi dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Waar zit je op je verjaardag? Een mooi kort koppie Jan en blijf trainen aan die abs :)

Jan

Even voor de goede orde: dit ben ik helaas niet. DIt is Marc die wel de discipline kan opbrengen om te vechten tegen dat opkomende buikje. Ik zat op een terrasje met calamari en een biertje.

Arjen

Zo ken ik je weer

Marc

In album Thailand zijn weer flink wat foto's geplaatst. Verder 2 nieuwe mappen. Veel kijkplezier!

Binnenkort nieuw verslag, maar eerst Japie's verjaardag vieren!

ankie

Van harte gefeliciteerd, Jan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!