Jan en Marc op reis

De proloog

Het was een warme zomerdag in augustus en ik lag lekker te bakken in de zon, toen Jan me plots belde. Een half uur verder was het zeker, wij zouden samen na onze studie een (wereld)reis gaan maken! Nu had ik dat idee al langer, maar om samen met een goede vriend te gaan was natuurlijk helemaal geweldig.

Jan en ik kennen elkaar via het schaken sinds kleins af aan. We mochten vaak allebei meedoen aan internationale toernooien en al snel bleek dat we elkaar goed lagen. Hoewel dat eigenlijk serieuze gelegenheden waren, hadden we naast het schaken de grootste lol en leverde dat vele mooie anekdotes op.

De laatste jaren zijn we ook met een aantal vrienden op vakantie geweest, maar uiteraard was dat van een andere categorie dan dat we nu van plan zijn. Ik bedoel, een last-minute Cherso is toch andere koek dan twee maanden touren door Azië :)

Op het moment dat ik dit schrijf staat Jan al bepakt en gezakt op Schiphol. Hij dompelt zich eerst een week onder in de Russische vrieskou, om erna te ontdooien in de Indische zon.In Dehli start voor mij de reis en ik kan alleen maar zeggen dat ik er enorm naar uitkjk. Vanaf deze plek zullen wij proberen om zo goed en kwaad als het kan jullie te verblijden met leuke, opmerkelijke, grappige en bijzondere verhalen.

Ciao!
Marc

Reacties

Reacties

Shirley1993

Ik ga je missen :'(

Priscilla1992

You're alway's on my mind....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!