Jan en Marc op reis

'Delhi, my friend'

Zo, daar zitten we dan: hartje Delhi! Omdat Jan eerst nog een week in Rusland zat, zagen we elkaar in het holst van de nacht in het hotel. Om daar te komen, moest uiteraard de taxi genomen worden en werd er direct kennis gemaakt met de Indische rijstijl. ' Blik op de weg' zou zendtijd tekort komen en we hebben al wat enerverende ritjes achter de rug...

Verder is het hier sowieso enorm druk en een complete chaos. Mensen klampen je om de haverklap aan, maar negeren is de makkelijkste manier om van ze af te komen.Onze Facebook-profielen zouden anders ook volstromen met ' vrienden' , die opmerkelijk genoeg altijd wel familie hebben wonen in het land waar we zogezegd vandaan komen.

Naast het ' diepgaande' contact met de Indiërs is het leuk om te merken hoe makkelijk je hier contact maakt met andere reizigers en zullen we vanavond ' en groupe' onze eerste Indische biertjes soldaat maken. Als het niet te gek wordt, gaan we morgen de eerste culturele activiteiten ondernemen en kunnen we de volgende keer wat foto's erbij plaatsen!