Jan en Marc op reis

Mr. Big Stars

Onze status is ons vooruitgesneld, want als ware filmsterren worden we met de regelmaat van de klok op de foto gezet. Het lijkt dat we eindelijk op waarde worden geschat. Voor de Indiërs zijn we grotere attracties dan bijvoorbeeld de India Gate of de Red Fort. Ach, geef ze ook eens ongelijk...

Toch blijven we met beide benen op de grond staan. We reizen uitsluitend per risjka, onderhandelen over bedragen als 20 eurocent en proberen gewoon de Indische keuken uit. Aan de Indische cultuur zijn we redelijk gewend en de 'scams' zien we al van mijlenver aankomen. Van een koe op straat of een baviaan op het dak kijken we ook allang niet meer op.

Kortom, zonder cursus zijn we al volledig ingeburgerd hier. 'Hier' is momenteel Agra, waar we vanochtend zijn aangekomen na een zeer comfortabele treinreis. Delhi was enorm druk en vooral de moeite waard vanwege de sfeer. Er waren wel enkele aardige dingen te zien, maar kunnen niet tippen aan de Taj Mahal die we al vanaf het dak hebben kunnen zien.

Over een paar dagen trekken we naar Varanasi en dat belooft ' The real Indian deal' te worden. We zijn gewaarschuwd...

Maris

Pics or it didnt happen;)

ankie

volgens mij is iedereen nu wel erg nieuwsgierig naar de foto's!

Henk en Corrie Veenendaal

Hoi Jan, we reizen in gedachten mee, maar willen graag de foto's zien. Vandaar een kleine bijdrage.
Veel plezier daar en uiteraard ook alle goeds voor Marc.
Corrie en Henk

V17

Mooie verhalen Jan, maar heb je al een ladyboy gepakt?

rein

Hoi Luitjes, blij te vernemen dat jullie de controle over de sluitspier hebben herwonnen.
Het opent nieuwe vooruitzichten en ik hoop die via dit medium te kunnen volgen. Jullie zijn vlak onder het zo romantische Sikkim en Bhoetan gegaan.
Jongens ik zie uit naar de volgende verhalen.
Ik sluit af.
groet rein

eduard

gewoon van harte gefeliciteerd voor je 28e verjaardag...... oh nee, klinkt in mijn oren. drink een glaasje op die dag en dat doe ik vanavond al gezien draaiing van deze aarde. we zien elkaar binnenkort in grun! veel groeten en veel plezier
siety & eduard

Corrie, Henk en Steven

Jan,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Moet mooi zijn om op zo'n exotische plek je verjaardag te vieren.
Veel plezier.
Cor, Henk en Steven Veenendaal

Jan W;

Beste Henk, Corrie en Steven. Ten eerste zeer bedankt voor de bijdrage! Verder ook voor de felicitatie. In Yogyakarta is weinig te doen helaas, maar het mooie tempelbezoek aan Borobudur maakte veel goed!